Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо" 12.05 - 21.05

Тиждень 12.05-21.05
12.05 – сьогодні ми починаємо працювати з останнім твором, що вивчається в курсі 6 класу - повістю Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо".

1. Прочитати біографічні відомості шведської письменниці Астрід Ліндгрен ст. 226-227

2. За прочитаним заповніть пропуски (усно)

Шведську письменницю Астрід Ліндгрен називали _______________ і _____________. Будучи заміжньою, вона виховувала двох дітей і, розважаючи їх, вигадувала _______ , а згодом почала _________________. І перетворилася на всесвітньо відому _________ .

3. Прочитати  повість "Міо, мій Міо" ст. 228-236


4. Виконати тест за прочитаним (письмово)
1.Хто дав Вільгельмові золоте яблуко?
А) тітка Лундін;
Б) тітка Едля;
В) дядько Сікстен
2. Що знайшов Вільгельму паркуТегнера під лавкою?
А) чоботи-скороходи;
Б) пляшку, заткану уламком гіллячки;
В) плащ-невидимку.
3. З якої країни прибув дух?
А) із Далекої;
Б)  із Південної;
В)  із Країни Казок
4.Хто супроводжував Вільгельма до Країни Далекої?
А) троль; Б)  ельф; В) дух.
5.Кого зустрів Вільгельм у Країні Далекій?
А)тата-короля;
Б) чарівника;
В)Като.
6.Хто вперше Вільгельма назвав Міо?
А)  дух;
Б) тато-король;
В) Бенк.
7. Чому сумували люди на Острові Зелених Лук, Землі Заморській, і в Загірній?
А) бо були голодні;
Б)  не мали води;
В) сумували за своїми вкраденими дітьми.
8. Хто лише може поїхати у КраїнуЧужинецьку?
А) тільки доросла людина;
Б)  тільки  той, хто має чарівну паличку;
В)  тільки хлопець королівської крові
9. Хто відправився з Міо у КраїнуЧужинецьку?
А) Юм-Юм;
Б)  Нонно;
В) Їрі.
10. Що необхідно було Міо для того, щоб стати  до бою з лицарем Като?
А) кам’яна  стріла;
Б) меч, який розтинає камінь;
В) знати чарівні слова.
11. Що допомогло Міо та Юм-Юмові знайти один одного в печері, коли вони заблукали?
А) сопілка;
Б)  ріжок;
В)  джерельце.
12. Яке серце було у лицаря Като?
А) залізне;
Б) золоте;
В) кам’яне.

                                         Пропоную подивитися вам екранізацію цього твору. Та частина, якої вже немає в нашому підручнику починається із 59 хвилини, проте якщо маєте час, подивіться увесь фільм. Приємного перегляду.

Фільм "Міо, мій Міо"

14.05 – сьогодні ми попрацюємо із образами повісті Астрід Ліндгрен  "Міо, мій Міо".

1. Відновити послідовність подій у творі (усно)
1

Юм-Юм – новий друг Міо
А
2

Місія Міо
Б
3

Зустріч іх джином
В
4

Подорож до Країни Чужинецької
Г
5

Зник Бу Вільгельм Ульсон
Д
6

Тато-король
Е
7

Боротьба з лицарем Като
Є








2. Пригадайте сюжет твору, відповівши на подані запитання (усно)
                      А. Ліндгрен  «Міо, мій Міо» (Реальне життя)
1.  Яке повне ім’я головного героя на початку твору?
2.  Де він проживав?
3.  Як звали його опікунів?
4.  З ким він товаришував?
5.  Чому він по-доброму заздрив товаришу?
6.  З ким, крім Бенко, любив проводити час Бусе?
7.  Хто ставився прихильно до хлопчика?
8.  Чим вона його пригощала?
9.  Що тітка Лундін попросила зробити Бусе?
10.  Яким стало яблуко, яке подарувала тітка Лундін?
11. Кого врятував хлопчик?
12. Звідки прибув дух?

А. Ліндгрен «Міо, мій Міо» (У Країні Далекій)
1.  Як називалася країна, куди прилетів Бусе?
2.  Як його стали там називати?
3.  Кого найперше зустрів там хлопчик?
4.  Як ставився до нього батько?
5.  З ким потоваришував Міо?
6.  Кого подарував батько синові?
7.  Як звали коня?
8.  Як називався острів, на якому стояв замок короля?
9.  Як можна було попасти в Землю Заморську і в Землю Загірну? 
10. Як звали хлопчика – пастуха?
11. Хто загрожував жителям Країни Далекої?
12. Де жив лицар Като?
А. Ліндгрен «Міо, мій Міо» (У Землі Чужинецькій)
1.  Чому люди сумували у своїх хатинах на Острові Зелених Лук, і в Землі Заморській, і в Землі Загірній? 
2.  Про  що  знали  всі  жителі  країни? 
3.  Як називалися слуги лицаря Като?
4.  Хто  допомагав  ховатися  дітям  від  ока  вивідувачів? 
5.  Який  предмет  допомагав  таємному  спілкуванню  Міо  з  Юм-Юмом?
6.  Хто викував чарівний меч проти Като?
7. Що  було  найнебезпечнішим  у  лицаря  Като? 
8. Чого  прагнув  позбутися  Като  після  перемоги  над  ним? 

9. У кого перетворилися зачаровані птахи? 


3. Впізнай героя за описом (усно)
1. «Який  він  був  гaрний,  як  мерехтіло  золотом  та  діaмaнтaми  його  вбрaння! З вигляду він був схожий на Бенкового  тaтa, тільки вродливіший». 
2. «То  був  хлопчик  з  тaким  самим  кaштaновим  чубом  і  з  такими  самими  кaрими очимa, як у Бенкa. Він був повaжніший і чемніший від Бенкa».
3. «Я  люблю  птaшиний  спів,  люблю  музику  своїх  срібних  тополь,  aленaйдужче люблю слухaти, як сміється в сaдку мій син. 
4. «Його золотa грива маяла нa вітрі, a золоті копитa блищaли в сонячному промінні. Він вистрибом мчaв просто до мене, тa ще й голосно іржaв». 
5. «Який він страшний. Ми дивилися на його жахливе обличчя, а він мовчки дивився на нас. І його зло лилося на нас, мов холодний струмінь, палило наші  обличчя, мов пекучий вогонь, просякало крізь наші голови, крізь наші руки, ятрило нам очі, заповнювало легені, коли ми дихали». 
6. «У нього білявий чуб, блакитні очі, а того вечора на ньому були короткі брунатні штани, сіра вовняна сорочка і червона шапочка»
7. «Такого кремезного й дужого чоловіка я ще ніколи не бачив. У нього був довгий рудий чуб, така сама довга руда борода й густі кущуваті брови. І таких великих, геть чорних від сажі рук, як у нього, я теж зроду не бачив»
8. «Як я тепер виріс і зміцнів, який став рум'яний і здоровий. Я засмаг на сонці й набрався  сили.  Я  міг  би  однією  рукою  повалити  Янне,  якби  опинився  на Упландській  вулиці.  Але  все-таки  я  не  повалю  його,  бо  не  хочу  туди повертатися».

4. Розподілити характеристики героям, яким вони належать (Міо, прийомні батьки, лицар Като, тато-король) . Письмово.

          Гаряче, добре, любляче серце; порушує мирне життя чарівної країни; не терпить несправедливості, відважний; думка про людей надає йому мужності; викрадає дітей та перетворює на птахів; крикливі, постійно сердиті,жадібні; знаходить батьківську любов, дружбу; мрійливість, товариськість; володар Країни Чужинецької; почуття обов’язку, сміливість; має кам’яне серце; постійно ображали Міо; не любили дитячого сміху, жорстокі; король Країни Далекої; довго шукав свого сина; байдужі до долі хлопчика; любить слухати як його син сміється в саду; щедрий і люблячий батько; любить природу і сад; символ загальнолюдського зла.
5. Заповнити ментальну карту-характеристику Міо. Письмово. (Схему перемальовуємо у зошит)

Комментарии