Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон" 12.05 - 19.05
13.05 – починаємо знайомство із останнім твором у курсі 8 класу – повістю Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»
3. Дати відповіді на питання за текстом (усно)
- Хто є головним героєм повісті?
- Де відбуваються події?
- Отже, у нас виокремлено світ Зграї. Охарактеризуйте світ Зграї? Які закони діють у ній?
- Чим відрізняється Джонатан від інших чайок?
- Чому Джонатан постійно відмовляється від їжі?
- Чи страждає герой? Чому?
- Чому чайки не розуміли його?
- Чому Джонатан не хотів бути таким, як всі, знаючи про ставлення інших, ішов наперекір Зграї?
- До чого прагнув герой?
- Чи вдавалися йому спроби навчитися літати?
- Який момент був переломним у його житті? (Після невдалої спроби, отямившись у темряві.)
- Чого досяг Джонатан?
- До чого привело його бажання літати?
- Які події змінюють його життя? (Зустріч з іншими чайками, зокрема з Чангом Салліваном.)
- Яка думка не давала спокою Джонатану? (Він хотів повернутися до своєї Зграї.)
- З ким зустрівся Джонатан, повертаючись додому? Хто такий Флетчер Лінд?
-Чим він відрізнявся від інших учнів Джонотана? (Він був таким, як і свого часу сам Джонатан. – Гордовитим, юним, вільним.) Джонатан стає на новий шлях пізнання, передаючи свій досвід іншим ізгоям.
- Чому, навчивши своїх учнів, Джонатан вирішив повернутися з ними до Зграї?
Прокоментуйте реакцію Чайок зі Зграї на побачене.
- Чому Джонатана чайки називали «Син Великої чайки», «Диявол», «Злий геній»?
- Чому так по-різному? (Після падіння Флетчера. Тому що у будь-якому світі існує пояснення незвичайного – або святий, або диявол. )
- Як ви гадаєте, чому у Джонатана не було ненависті до Зграї?
- Чому саме Флетчеру вирішив передати наставництво наш герой?
Комментарии
Отправить комментарий