Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон" 12.05 - 19.05

13.05 – починаємо знайомство із останнім твором у курсі 8 класу – повістю Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»

1.                Прочитати уривки повісті ст. 273-280

2. Розглянь допоміжну картку.


3. Дати відповіді на питання за текстом (усно)
Хто є головним героєм повісті?
Де відбуваються події?
Отже, у нас виокремлено світ Зграї. Охарактеризуйте світ Зграї? Які закони діють у ній?
Чим відрізняється Джонатан від інших чайок?
Чому Джонатан постійно відмовляється від їжі?
Чи страждає герой? Чому?
Чому чайки не розуміли його?
Чому Джонатан не хотів бути таким, як всі, знаючи про ставлення інших, ішов наперекір Зграї?
До чого прагнув герой?
Чи вдавалися йому спроби навчитися літати?
Який момент був переломним у його житті? (Після невдалої спроби, отямившись у темряві.)
Чого досяг Джонатан?
До чого привело його бажання літати?
Які події змінюють його життя? (Зустріч з іншими чайками, зокрема з Чангом Салліваном.)
Яка думка не давала спокою Джонатану? (Він хотів повернутися до своєї Зграї.)
З ким зустрівся Джонатан, повертаючись додому? Хто такий Флетчер Лінд?
-Чим він відрізнявся від інших учнів Джонотана? (Він був таким, як і свого часу сам Джонатан. – Гордовитим, юним, вільним.) Джонатан стає на новий шлях пізнання, передаючи свій досвід іншим ізгоям.
Чому, навчивши своїх учнів, Джонатан вирішив повернутися з ними до Зграї?
Прокоментуйте реакцію Чайок зі Зграї на побачене.
- Чому Джонатана чайки називали «Син Великої чайки», «Диявол», «Злий геній»?
Чому так по-різному? (Після падіння Флетчера. Тому що у будь-якому світі існує пояснення незвичайного – або святий, або диявол. )
Як ви гадаєте, чому у Джонатана не було ненависті до Зграї?
Чому саме Флетчеру вирішив передати наставництво наш герой?

Що допомогло героєві на шляху до досконалості? 

                                    Тиждень 18.05- 22.05
19.05 – працюємо з повістю Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»

1. Заповнити картку (письмово)
Картку можна роздрукувати (якщо є можливість) або перемалювати, або просто записати у зошиті як відповіді на питання.

Комментарии