НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ.

У зв’язку з призупиненням освітнього процесу в закладах освіти м. Дніпра методичним центром при департаменті гуманітарної політики рекомендовано всім адміністраціям закладів організувати освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання.
Під час карантину можливо організувати такі режими навчання:
1. Живе онлайн-спілкування, коли в призначений час вчитель організовує відеоконференцію, спілкування в чаті з учнями.
2. Віддалене навчання, розтягнуте у часі, коли використовуючи певні цифрові інструменти, вчитель створює платформу для самостійного навчання учнів.
3. Проведення онлайн-уроків, групової роботи над проєктами, над спільним вирішенням освітніх завдань.
Заклади освіти можуть успішно використовувати елементи дистанційного навчанням через онлайн-платформи, методики перевернутого класу чи іншого типу змішаного навчання:
Робота за принципом перевернутий клас або змішаного навчання – це коли теоретичний матеріал дається на самостійне опрацювання дітям, а практичні завдання закріплюються у класі чи під час групових робіт.
Організація дистанційних онлайн-консультацій вчителів:
Надання учням планів уроків для самостійного опрацювання, які міститимуть теоретичний матеріал, ілюстративне чи графічне зображення (пояснення), посилання на відео для перегляду, check-list для закріплення знань і творче завдання (можливо, таке, яке можна виконати з друзями дистанційно).
Уроки через Skype. Він дозволяє підключати до 50 осіб і мати зв’язок хорошої якості. Це непоганий перехідний етап для вчителів, які звикли до фронтальної роботи.
Досвід роботи з платформами Kahoot, Quizizz чи подібними допоможе швидко підібрати (чи розробити власні) завдання для своїх класів на самостійне опрацювання.
Платформа GIOS (математика) на час карантину надає безкоштовний доступ до всіх матеріалів для 5-9 класів.

Комментарии